Często zadawane pytania to zestaw najpopularniejszych wyjaśnień na jakie odpowiadamy telefonicznie i mailowo w kontaktach z klientami. Jeżeli nie znalazłeś tutaj potrzebnych informacji zadzwoń: 517 973 808.
1.Czy mogę zobaczyć meble na żywo? Czy posiadacie wystawę stacjonarną?
Na wystawie sklepowej znajdują się:
Łóżka: – Mona z pojemnikiem 140×200 – Montana 140×200 dąb olej
– Volcano z szufladami 140×200 dąb olej – Liva SENIOR 90×200 białe Szafki nocne: -ARUBA
-VERONA
-DENVER
-MONA
-KASJOPEJA
-LAMAR -dedykowana do VOLCANO
Wybrane meble z kolekcji: Andromeda, Veloce, Vigo, Porto, Moreno, Provance, Denver, Timo, Atlanta, Alkajos, Bombaj, Nyks, Koselig, Mona, Fende, Kota
Stoły dębowe rozkładane oraz stoliki z żywicą epoksydową Materace firmy JANPOL
Godziny otwarcia są takie jak godziny pracy biura: PON-PT 8-16, SOB 8-13.
2. Czy można modyfikować wymiary mebli? Wymiary mebli są sztywne i nie podlegają modyfikacji.
3. Czy wraz z łóżkiem sprzedawany jest stelaż? Czy stelaż stanowi standardową część zestawu? Stelaż w zestawie dedykowany pod materace kieszeniowe. 18 listwowy płaski. Nie nadaje się pod materace piankowe i lateksowe.
4. Jak wygląda dostawa i jej koszt? Wszelkie informacje dotyczące dostawy i jej kosztów znajdują się w tej zakładce: PŁATNOŚĆ I DOSTAWA
5. Czy mogę zwrócić towar zakupiony w sklepie internetowym tartak-meble.com.pl?
Tak, szczegóły znajdziesz w Regulaminie dostępnym pod tymLINIKEM.
6. Ile trwa okres gwarancji? Gwarancja na wszystkie nasze wyroby trwa 24 miesiące od daty zakupu.
7. Jak to złożyć? Czy paczka zawiera instrukcję? Jakich narzędzi potrzebuję do samodzielnego montażu? Każda paczka zawiera papierową instrukcję montażu. Każdy krok jest opisany. Instrukcja powstała na podstawie wieloletnich doświadczeń i jest maksymalnie uproszczona. Poradzi sobie z nią nawet osoba, która na co dzień ma małą styczność z narzędziami. Paczka zawiera wszelkie śruby. Wymagany jest podstawowy zestaw narzędzi (np. śrubokrętów), wkrętarka znacznie przyspieszy montaż.
8. Czy meble produkowane przez Tartak Meble można stawiać bezpośrednio na podłodze wykonanej z drewna? Nie. Standardowo meble są przygotowane do podłóg pokrytych wykładziną dywanową.W przypadku stawiania mebla na podłodze drewnianej, w celu zabezpieczenia jej przed porysowaniem należy nóżki podkleić filcem lub silikonowymi podkładkami dedykowanymi do mebli.
9. Czy sklep Tartak Meble prowadzi sprzedaż ratalną? Tak, ale w systemie zakupu online Santander Consumer Bank S.A. .
10. Czy istnieje możliwość zakupienia mebli w stanie surowym i nielakierowanym? Tak. W Tartak Meble istnieje możliwość zakupienia mebli w stanie surowym. W celu zamówienia takiego mebla prosimy o kontakt mailowy z Nami.
11. Czy kurier wnosi meble do mieszkania? Nie. Spedycja dostarcza paczkę pod wskazany adres. Usługę wniesienia musi zorganizować klient we własnym zakresie.
12. Moje łóżko ma drobne nieregularności w strukturze. To wada?
Zdecydowałeś się na nasz naturalny produkt. Typowym wyróżnieniem tego produktu są naturalne materiały użyte do jego wytworzenia.
Nie ukrywamy pod warstwą farb i lakierów naturalnych cech cennego drewna.
Są one w Twoim domu świadectwem działania sił natury.
Drobne nieregularności w strukturze – sęki, przerosty czy różnice odcieni nie mogą być powodem Twego niezadowolenia są dowodem naturalności produktu i nie stanowią podstawy reklamacji.
W konstrukcji mebli stosowane są elementy lite klejone lub łączone, w których w trakcie użytkowania mogą powstać minimalne uskoki na łączeniu i jest to naturalnym objawem pracy drewna pod wpływem przedostającej się wilgoci z powietrza poprzez mikropory w powłoce zabezpieczającej (lakierem, woskiem lub olejem).
Wada taka jest nieuniknionym procesem w wyrobach z drewna klejonego i nie stanowi podstawy do reklamacji.
13. Jakie zdarzenia i sytuacje nie są objęte gwarancją? – producent.
Mebli sprzedawanych z ekspozycji gdzie wady, uszkodzenia, braki ilościowe elementów i akcesoriów stwierdzono przy zakupie.
Uszkodzenia powstałe w wyniku:
niewłaściwego bądź nieostrożnego przewozu niewłaściwego przenoszenia mebli;
niewłaściwego użytkowania, przechowywania i konserwacji wyrobu;
niewłaściwego montażu przez nabywcę;
wady i uszkodzenia, w wyniku których obniżono cenę wyrobu.
nierównomierne wybarwienie wynikające z naturalnych właściwości drewna.
uszkodzenia mechaniczne części szklanych powstałe na skutek nieostrożnego użytkowania.
w przypadku dokonania przez Klienta napraw lub modyfikacji we własnym zakresie.
14. Jakie są zasady użytkowania i konserwacji mebli?
Meble należy użytkować w pomieszczeniach suchych i zamkniętych i zabezpieczonych pod szkodliwymi wpływami atmosferycznymi oraz bezpośrednim działaniem promieni słonecznych. Temperatura powietrza w pomieszczeniach powinna mieścić się w granicach 10 C – 30 C, a wilgotność względna w granicach 40 – 70%
Mebli nie należy ustawiać w odległości mniejszej niż 1m od czynnych grzejników CO.
Wymagane jest równe ustawienie (wypoziomowanie) mebli. Powierzchnię mebli należy czyścić wilgotną szmatką lub papierowym ręcznikiem.
Nie używać chemicznych środków czystości.
Przemieszczanie mebli winno być dokonywane poprzez przenoszenie bez dodatkowego obciążenia. Uwaga: przesuwanie, ciągnięcie mebli grozi trwałym ich uszkodzeniem. Podczas przenoszenia należy chwytać za elementy pionowe mebla tj.: boki, nogi. Nie wolno chwytać za części poziome, które mogą być podatne na uszkodzenia tj.: blaty, szuflady itp.
Nie należy nadmiernie obciążać mebli gdyż grozi to ich trwałym uszkodzeniem. W trakcie użytkowania mebli, w razie potrzeby należy sprawdzić stan połączeń mimośrodowych i śrubowych
15. Jakie są zasady gwarancji?
Gwarancja obowiązuje na terenie Rzeczypospolitej Polskiej
Gwarancja udzielna na produkty zakupione na sklepie internetowym dostępnym pod adresem www.tartak-meble.com.pl nie wyłącza, nie zawiesza anie nie ogranicza praw Kupującego wynikających z niezgodności towaru z umową
Gwarantem jest: TM MEBLE Spółka z o.o. ul. Komorowicka 332/68 43-300 Bielsko Biała woj. śląskie / NIP: 9372719583/ REGON: 270661620
Roszczenia z tytułu gwarancji Kupujący zgłasza do Sprzedawcy telefonicznie pod numerem 517 973 808, pocztą email: sklep@tartak-meble.com.pl lub listownie na adres TM MEBLE Spółka z o.o. ul. Komorowicka 332/68 43-300 Bielsko Biała woj. śląskie
Zgłoszenie musi zawierać opis wady oraz jeżeli to możliwe zdjęcia wady(ułatwi to weryfikację wskazanej wady).
Zasadność reklamacji jest rozpatrywana w ciągu 14 dni od zgłoszenia. Jeżeli w ciągu 14 dni od zgłoszenia nie nastąpi kontakt ze strony Gwaranta reklamacja jest uznawana za zasadną automatycznie.
Jeżeli reklamowana wada jest w opinii Gwaranta możliwa do usunięcia, zostanie to zrealizowane poprzez wymianę elementu lub jego naprawę
Gwarancją nie są objęte wady i uszkodzenia powstałe na skutek: błędów powstałych na skutek niewłaściwego montażu, niewłaściwej pielęgnacji mebli, niewłaściwego użytkowania niezgodnego z charakterem lub przeznaczeniem mebla, przeróbek dokonanych przez Kupującego